Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор - колко Ah?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатор - колко Ah?

    Колеги днес по принуда съм с такси..........кво да кажа...утече акумулатора..
    Знае ли някой колко точно Ah са за нашите коли???? Препоръки за марка модел..... че не можах да погледна в бързината колко Ah е моя и тръгнах пеша, а искам да зема или днес вечерта или утре сутрин.

    Спешно ако може някой да даде съвет. Благодаря предварително!!
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

  • #2
    Здравей. 100% съм убеден, че 62 - 65 ампера са ти пре - достатъчни. А, относно марката - която те кефи. Аз лично си купих Искра и съм невероятно доволен. Вече 3 години 155цата си се търкаля с него и няма никакви проблеми. А, като си купих 156 - тя си беше с Искра.
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
    Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
    Alfa Romeo 90 2.0 '87
    sigpic

    Comment


    • #3
      Re: Акумулатор - колко Ah?

      Първоначално публикувано от proper
      Колеги днес по принуда съм с такси..........кво да кажа...утече акумулатора..
      Знае ли някой колко точно Ah са за нашите коли???? Препоръки за марка модел..... че не можах да погледна в бързината колко Ah е моя и тръгнах пеша, а искам да зема или днес вечерта или утре сутрин.

      Спешно ако може някой да даде съвет. Благодаря предварително!!
      не знам на кабриото къде му е акум.,но на GTV-то отзад мястото не е много и не всички модели се събират,бях купувал на ВАрта ,беше някъде 62-65 ако не се лъжа
      Alfa Romeo GTV 2.0TS 16V

      Comment


      • #4
        мерси колеги за инфото.

        П.С. на Спайдера не ми се иска да описвам къде се намира акумулатора (кой умник го е сложил там) и какви стойки, чупки, кривки и странни позиции заема бедната душа решила да стигне до него и да извърши някаква манипулация.......
        (намира се: зад дясната седалка, зад преградата, под един капак и Разбира се не под отвора на този отсек, а в ляво ниско долу изместен встрани...)
        в кръга на шегата ама един приятел скоро правихме музиката при мене и след 30 минути сподели, че би искал Пини Фарина да му предостави карта за рехабилитация и спа процедури след чупките дето трябваше да се гърчим
        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

        Comment


        • #5
          46 ампера,пак вършат работа Влади

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kosi427
            46 ампера,пак вършат работа Влади
            Ти твоя кво го направи....?
            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

            Comment


            • #7
              .

              много по лесно без бодичек се стига до акумулатора през багажника. незнам вие защо толко се мъчите. кората е на два винта направени да се отвъртат на ръко и сичко е ок. а относно акумулатора според мен под 65 ампера на тая кола са и малко. особено лятото
              MG ZR160 03' - настоящата
              145 2.0 TD 97' - бившата
              GTV 2.0 16V 97' - по-бившата
              SPL Fan

              Comment


              • #8
                А защо пък лятото да иска по здрав акумулатор ?
                Нещо ново за мен , колега би ли споделил ?
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9
                  Re: .

                  Първоначално публикувано от BAS_SEEKER
                  много по лесно без бодичек се стига до акумулатора през багажника. незнам вие защо толко се мъчите. кората е на два винта направени да се отвъртат на ръко и сичко е ок. а относно акумулатора според мен под 65 ампера на тая кола са и малко. особено лятото
                  Колега ако успееш да влезеш през багажника (ако може така да го нареча при мен) до акумулатора трябва да те обява за магьосник при мен не е кора а ламаринена стена/преграда при ГТВ-тата е по-различно мисля
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment


                  • #10
                    monbat с първоначално усилен заряд 62 ah
                    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от proper
                      Първоначално публикувано от kosi427
                      46 ампера,пак вършат работа Влади
                      Ти твоя кво го направи....?
                      ами нищо седи си в багажника,даже още е с найлон по него

                      Comment


                      • #12
                        значи днес първо прегледах каталозите в една Акумулаторджийница (ква дума само) и за Спайдер/ГТВ от 95 година до 2003 дават да е минимум 62-Ампер часа, а само за инфо след Юни 2003 препоръчват да е над 70 Ампер часа!!!

                        Аз си купих 74 ампер часа и колата щеше да литне при паленето...огромна разлика!!!!
                        Стария акумулатор съм го бил "испуснал" и съм го прецакал поради паднало ниво на солите....направо заминал...на кофти место е Акум. ми и трудно се вижда нивото и ..... абе станало....минало.
                        Новият е капсулован и не се обслужва и нищо не се долива.
                        Момчетата ми замериха как зарежда, дали има утечки по системата и консумация със аларма и без аларма и всичко е на 6 сега. Доволен съм!
                        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от proper
                          Новият е капсулован и не се обслужва и нищо не се долива.
                          99.9% съм сигурен че не си прав

                          ако дадеш цена и/или марка и модел ще стана и по-убеден
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            154лв е самият Акумулатор 74 Ah

                            Момчето е познат и ми каза, че са лиценз на Бош/ не че това ми хареса
                            Но го попитах от практиката кои се представят добре и кои най-много им се налага "гаранцията" да бъде употребена

                            Той ми каза че тези и Бош Силвър (220лв равностойния) са най-удачните от тези които продава, а момчето само с акумулатори се занимава...доверих се.
                            Има си книжка сервизна Акумулатора с попълнени замервания и теста така, че гаранцията да си важи.... абе интелигентно подхождат и не са някви "дето имат и акумулатори" в магазина просто...

                            Имаха и Искра, МонБат мисля и още някакви БГ. сичките тези са по-ефтини не малко....

                            Наистина е капсулован и не се отваря акумулатора!

                            Извинявам се за снимката, но снимах с телефона и се движех и малко е мръднала
                            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                            Comment


                            • #15
                              абе много ми прилича това отгоре да е капаче дето си се отваря

                              със сигурност се правят в чехия
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X